HLAVNÍ MENU
TR Home
TR Registrace
TR Fórum
TR Editor
TR Galerie
TR Global
TR Charaktery
TR Komiks
TR The Movie
TR Novinky
TR Konzole
TR Anketa
TR Servis
  TR VERZE
Tomb Raider 10
Tomb Raider 9
Tomb Raider 8
Tomb Raider Anniversary
Tomb Raider 7
Tomb Raider 6
Tomb Raider 5
Tomb Raider 4
Tomb Raider 3 Gold
Tomb Raider 3
Tomb Raider 2 Gold
Tomb Raider 2
Tomb Raider 1 Gold
Tomb Raider 1
   
Registrovaných: 576

Administrátor on-line:
Nyní žáden.
Em@il / E-pošta
   








sakul


 
FÓRUM - příspěvky
| FÓRUM | --> | TR 8 - Underworld | --> | všeobecně |

 NOVÝ PŘÍSPĚVEK
  


 
 Anubis icq:318475881 11. Listopadu 2008 12:28:31
Demo link:
http://eidos.http.internapcdn.net/eidos_vitalstream_com/tru/trudemopc.exe
Velikost ke stažení: 1,15 GB
 
 Anubis icq:318475881 3. Března 2008 11:08:24
Vůbec netuším, jde o úplně prvotní informace na téma Undewordu.
Jde o to ,že každý development si tyhle informace pokud možno chrání v rámci možných změn během vývoje. Prostě aby neřekli tohle tam bude a ono nebude
 
 Crofty icq:487513599 1. Března 2008 22:21:16
Niekde som čítala že by sa do Croft Manor mala znovu navrátiť kuchyňa a WC ,potom že by tam mala byť aj dráha pre štvorkolu aťd.Nevies ci je to pravda?
 
 Anubis icq:318475881 17. Ledna 2008 18:25:01
Neznámému magazínu PLAY se podařilo předstihnout nesrovnatelně větší americké rivaly v oficiálním odhalení osmého dílu patrně nejpopulárnější akční adventury Tomb Raider, který se skutečně jmenuje Underworld, jak se pár týdnů šeptalo. Hru plánovanou na podzim 2008 vyvíjí pro PC/PS3/X360 osvědčení tvůrci minulých dvou dílů (Anniversary, Legend) ze studia Crystal Dynamics. Přinášíme čtveřici prvních obrázků a všechny zatím dostupné informace, jež se nám podařilo vyluštit z náhledu časáku a schrastit po diskusních fórech od skalních fanoušků:

* Mottem Underworldu, odehrávajícího se po událostech Legend, "prostá žena versus divočina".
* Interaktivní herní svět na hrdinku poprvé dynamicky reaguje a pamatuje si její činy - bude zanechávat stopy v blátě, mrtví nepřátele po bojích se už nevypaří ani nezmizí trosky po destrukci něčeho (což pomůže při identifikaci, jestli jste už někde byli nebo ne).
* Žádná jasně definovaná cesta vpřed, tu sami objevíte prozkoumáváním prostředí (křoví, listí atd.), kdy terén je živoucí součástí hry jako v Crysis. Mokrá plocha znamená vyšší pravděpodobnost k uklouznutí, kus klacku půjde použít k páčení... vše má být jednou velkou ódou na fyziku.
* Většina levelů v jižním Mexiku, některé za za deště, což máme brát jako důkaz o výskytu různého počasí ve hře - zmíněny bouřka, blesky a posunující se mračna.
* Lidských druhů nepřátel jen pár (dosti agresivních a vyzbrojených), ale o to více mystických kreatur ("Cryptidové" kdysi považovaní za vyhynulé) z podsvětí mnoha starodávných civilizací, jež budete prozkoumávat.
* K překonání delších vzdáleností mezi levely poslouží bicykl s lepším řízením, hodící se i při řešení hádanek.

* Ještě přirozenější a plynulejší animace s řádným přenášením váhy a zohledněním druhotných pohybů.
* Když si Lara klekne na zablácený povrch, ušpiní si přitom pouze svá kolena (ne celé tělo) a tahle nečistota sama postupně opadne časem (při dalším dobrodružství).
* Přítomnost typických prvků pro sérii: balancování na výčnělcích, šplhání po skalách i houpání se na laně.
* Nový, blíže neupřesněný styl boje na blízko.
* Zatím nerozhodnuto o způsobu uzdravování, ale určitě to nebudou lékárničky povalující se okolo.
* Technická stránka: hybridní model kombinující dynamické nasvícení s pečlivě vytvořenými lightmapami má dosahovat fotorealistického výsledku (no, dle obrázků se grafika až nezdravě podobá předchůdcům, možná záměr? - pozn.ed.), který by prý nebyl možný jen při použití jedné metody.
* Hlas Laře opět propůjčí britská herečka Keeley Hawes.
 
 Anubis icq:318475881 17. Ledna 2008 18:20:32
Další Tomb Raider má představovat zlom především co se herního prostředí týče. Dominuje mu nyní život a uvěřitelnost. Autoři se soustřeďují, aby všechny nové exteriéry odehrávající se v deštivých džunglích apod. i interiéry působily co nejživěji. Lara nyní nepředstavuje jedinou hlavní hrdinku, po boku jí je příroda: „Je to boj čistokrevného elementu ženy proti přírodě,“ popisuje Play.

Velký vliv na organičnost má mít herní engine. V jedné z úrovní například Lara zkoumá ruiny v deštivém jižním Mexiku, přičemž v blátě zůstávají její stopy. To není nic neobvyklého, jenže šlépěje po chvíli smývá déšť. Pokud navíc Lara zaklekne, zamaže si své dobrodružné koleno, na němž hlína postupně zaschne a opadá. Veškeré objekty včetně mrtvých nepřátel, spadaných stromů a zničeného okolí mají navíc permanentně zůstat na mapě, nebudou fádně mizet jako ve většině dnešních her. Nemůžeme se dočkat, snad se ve hře objeví i minihra s Larou ve sprše, na které budou autoři demonstrovat realistické smývání bahna z nejzakřivenějších partií Lařina těla :). A platformy? Tomb Raider: Underworld zaútočí na PC, PS3 a Xbox 360 v průběhu roku 2008.